JAKOŚĆ
Jakość to nasz priorytet
Jesteśmy jedną z pierwszych firm kolporterskich w Polsce. Od 30 lat nieustannie ulepszamy nasz proces dystrybucji, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i technologie. Działamy w oparciu o kilkustopniowy system kontroli, gwarantujący najwyższą jakość kolportażu.
Jakość zaczyna się od pracowników
Wierzymy, że zadowoleni i zmotywowani pracownicy są kluczem do sukcesu każdej organizacji. Dlatego w pierwszej kolejności stawiamy na ludzi. Jesteśmy zaangażowani w tworzeniu silnych i skutecznych zespołów, gwarantujących najwyższą jakość dystrybucji.
Sprawdzony system kontroli
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy trzystopniowy system kontroli:
- Kontrola Centralna, która składa się z kontroli bieżącej wewnętrznej i zewnętrznej, a także kontroli oddziałów.
- Kontrola Bezpośrednia, w której uczestniczy zleceniodawca, aby upewnić się, że usługi dostarczane są zgodnie z jego wymaganiami.
- Kontrola Uzupełniająca, składająca się z kontroli ankietowej i telefonicznej, stosowanych w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz potwierdzających jakość usług.
System kontroli ABC Direct Contact pozwala zagwarantować najwyższą jakość dystrybucji i zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających Klientów.
Etap 1: Kontrola centralna
Kontrola wewnętrzna
Wewnętrzni kontrolerzy dbają o jakość pracy naszych kolporterów. Są obecni na terenie kolportażu i przygotowują raporty dla naszego przedstawiciela regionu.
Kontrola zewnętrzna
Kontrola zewnętrzna wykonywana przez zewnętrznych kontrolerów zapewnia obiektywną ocenę i wysoką jakość dystrybucji.
Kontrola zewnętrzna regionalna/oddziału
W celu zapewnienia jakości przy dużych zleceniach, pracę kontrolerów i kierowników oddziałów kontrolują dodatkowo koordynatorzy regionalni.
Etap 2: Kontrola z udziałem zleceniodawcy
Kontrola bezpośrednia z udziałem zleceniodawcy to forma kontroli, w której zleceniodawca bierze bezpośredni udział w procesie kontrolowania jakości kolportażu. Po zakończeniu każdej akcji, kontrola jest przeprowadzana wspólnie z przedstawicielem zleceniodawcy, który jest odpowiedzialny za ocenę jakości realizacji zlecenia. W ten sposób zleceniodawca ma pewność, że jego wymagania i oczekiwania zostały spełnione, a jednocześnie ma możliwość zgłoszenia swoich uwag i sugestii do dalszej poprawy jakości dystrybucji.
Etap 3: Kontrola uzupełniająca
Kontrola uzupełniająca składa się z dwóch rodzajów badań: ankietowych i telefonicznych. W badaniu ankietowym, za zgodą klienta, przeprowadzane są ankiety po zakończonym kolportażu, aby zweryfikować trafność dotarcia materiałów reklamowych. Badania telefoniczne polegają na potwierdzeniu prawidłowości dystrybucji przez stałych ankieterów na podstawie telefonicznych zapytań.
Zaplanuj z nami kampanię pod klucz.
Oszczędź czas i koszty.
SKONTAKTUJ SIĘ Z EKSPERTEM
Indywidualna wycena dla Twojej Firmy w 24h
Zadzwoń lub napisz do nas, używając formularza kontaktowego i opisz nam krótko Twoje potrzeby. Nasi eksperci skontaktują się z Tobą w ciągu 24h (lub w najbliższy dzień roboczy) i przedstawią ofertę skrojoną na miarę.