Direct Mail – dodatek specjalny magazynu Press
Poznaj najnowsze prognozy i wyniki badań dotyczące skuteczności direct mailingu na rynku polskim, a także brytyjskim, niemieckim, szwajcarskim, francuskim i australijskim.
W najnowszym wydaniu magazynu „Direct Mail” opublikowano obszerne wyniki badań dotyczące skuteczności direct mailingu, zarówno w Polsce, jak i na rynkach brytyjskim, niemieckim, szwajcarskim, francuskim i australijskim. W magazynie przedstawiono także doświadczenia i opinie ekspertów Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Ekspercka wiedza na temat branży została przekazana również przez dyrektora zarządzającego Roberta Kudzię oraz kierownika operacyjnego Michała Siąkałę, którzy zarządzają ABC Direct Contact.
– Badania wskazują, że papierowa forma reklamy w dalszym ciągu cieszy się ogromną popularnością wśród konsumentów. Taka tendencja utrzymuje się z roku na rok, co pokazuje, że przeświadczenie marketerów o zestarzeniu się tej formy komunikacji nie jest trafne. Klienci wskazują, że gazetki reklamowe zachęcają do zakupów i jednocześnie pozwalają na oszczędności w domowym budżecie. Są przy tym najmniej uciążliwą formą reklamy. Jednocześnie zwracamy uwagę na możliwości wykorzystania mediów online. W tym celu stworzyliśmy własną platformę z aplikacją, na której klienci mogą planować i kontrolować przebieg dystrybucji zleconych materiałów. Jesteśmy zdania, że odpowiedni marketing mix jest przyszłością skutecznej komunikacji z konsumentami – przekonuje Michał Siąkała, kierownik operacyjny ABC Direct Contact.
Dodatkowo, w magazynie zostały zamieszczone przykłady firm z branży bankowej, kosmetycznej, wydawniczej i e-commerce, które skutecznie wykorzystują direct mailing i druk w swoich kampaniach marketingowych. Te inspirujące case study pokazują, jak wykorzystać zalety marketingu bezpośredniego i druku w celu osiągnięcia sukcesu w biznesie.
Według najnowszego badania ARC Rynek i Opinia dla Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, direct mail i przesyłki imienne pozostają najbardziej akceptowaną formą reklamy w Polsce. Pomimo przeniesienia się dużej części konsumenckich aktywności do sieci, akceptacja dla ulotek i personalizowanych przesyłek imiennych nadal pozostaje wysoka. Badanie wykazało również wzrost liczby kampanii directmailowych w pandemii, szczególnie w branżach modowej, urodowej, meblarskiej i motoryzacyjnej.