NAJNOWSZY WPIS
Direct Mail – dodatek specjalny magazynu Press
Poznaj najnowsze prognozy i wyniki badań dotyczące skuteczności direct mailingu na rynku polskim, a także brytyjskim, niemieckim, szwajcarskim, francuskim i australijskim.
Pozostałe aktualności
Ulotki i katalogi reklamowe – preferencje klientów w dobie internetu
W najnowszym wydaniu magazynu „Direct Mail” eksperci i praktycy udzielają wskazówek, jak wykorzystać ten instrument sprzedażowy i skutecznie dotrzeć do klientów dzięki precyzyjnemu targetowaniu.
ABC Direct Contact bierze udział w akcji „Czysta klamka”
„Czysta Klamka” to akcja propagująca bezpieczeństwo w doręczaniu przesyłek bezpośrednich, edukująca o prozdrowotnych nawykach w dobie pandemii, zachęcająca do stosowania procedur zapewniających bezpieczeństwo.
Materiały reklamowe w skrzynkach pocztowych powracają jako skuteczny sposób na dotarcie do klientów
Namacalne materiały reklamowe, takie jak ulotki i gazetki, które miały być przeszłością w erze internetowej, zaczynają odzyskiwać swoją skuteczność.
ABC Direct Contact członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit zrzeszającą firmy zainteresowane współkształtowaniem rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego.